zu... |
Wysłany: Czw 12:58, 20 Cze 2013 Temat postu: |
|
Informujemy, że MTO rozpocznie się w sobotę (22.06) na Stanicy 6 HDŻ o godzinie 9:00 - DOJAZD WE WŁASNYM ZAKRESIE (można skożystać z autobusu: o 8:29 na Placu Wolności zostanie podstawiony drugi, dodatkowy autobus miejski linii 43 kursujący do przystanku Chwałęcice Przystań. Jest on przygotowany dla harcerzy, ale kasujemy w nim bilety normalnie, wg taryfy! - JA ZE SWOJEJ STRONY NIE ZAPEWNIAM UCZESTNIKĄ OPIEKI NA TRASZIE PRZEJKAZDU AUTOBUSU, HARCERZA MAJĄ ZAPEWNIONĄ OPIEKĘ OD MOMENTU POJAWIANIA SIĘ NA STANICY DO ODEBRANIA ICH PRZEZ RODZICÓW DNIA NASTĘPNEGO).
Mapa jak dojechać na stanicę: https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=213213900181057335845.0004d6901f6cdafcce355
Na starcie będzie możliwość zostawienia plecaków a w trasę (całodniową) wzięcia tylko tego, co potrzebne na punktach.
Nie zapomnijcie o wykonaniu zadania przedmanewrowego, czyli zrobieniu prezentacji (jednej na patrol, czas max 15 min, preferowane 5-8 min). Zadanie będzie oceniane. Zadanie przedmanewrowe prosimy mieć przygotowane na pendrive, płycie CD, itp. tak, żeby przed startem oddać organizatorom.
PRZYPOMINAM TRESĆ ZADANIA PRZEDMANEWROWEGO:
Przygotowanie prezentacji z okazji obchodów 90-lecia hufca na temat
historii drużyny, środowiska lub hufca. Forma dowolna (filmik, scenka,
prezentacja multimedialna, wywiad z byłymi drużynowymi lub innymi
osobami ważnymi w historii hufca itp.). Zadanie zostanie przedstawione
podczas ogniska.
Za jego dostarczenie odpowiednio w każdym partolu odpowiedzialni są: Michał Rojek, Łukasz Mazurek, Paulina Pękalska. W wszym interesie jest aby zadania były dostarczone na MTO, a jak nie to dostaniecie za nie 0pkt do ogólnej punktacji. DOGADAJCIE SIĘ Z PATROLEM!
W sobotę przychodzimy w mundurach ale na trasę prosimy mieć przygotowane ubrania na zmianę, do zbrudzenia. Plecaki i rzeczy, które nie będziecie potrzebować na trasie, można będzie zostawić na stanicy.
Wyposażenie indywidualne:
* śpiwór, karimata, jedzonko na dwa dni (1 śniadanie i 1 kolacja)
* regulaminowe umundurowanie
* ubranie do ewentualnego ubrudzenia
* latarka, menażka lub inna miska, niezbędnik - sztućce, nóż, kubek
* dobry nastrój
* nakrycie głowy chroniące przed słońcem!!!
* latarka
* wodę do picia - na trasie rajdu może nie byc sklepów
Dodatkowo patrolowi zatroszczą się o zabranoie:
* apteczki
* kompasu bądź busoli
* notatnika i długopisu
* saperki
* zegareka
w tym celu proszę sie ze mną skontaktować.
Organizatorzy zapewniaja gorący posiłek w sobotę
Wszystko kończy się o 12 w niedzielę -przoszę rodziców o odbiór swoich pociech, wtedy zaczyna się też dzień otwarty na stanicy, na który zapraszam wszystkich rocziców wraz z resztą rodzinu, przyjaciółmi i wszystkimi których uda wam się namówić Odo link do wydażenia nafb: https://www.facebook.com/events/113267745549875/
i do strobz y planem impreyzy: http://rybnik.zhp.pl/component/content/article/36-wiadomoci/523-dzie-otwarty-na-stanicy-6-harcerskiej-druyny-eglarskiej.html
W razie pytań proszę dzwonić: 665484152
lub mailować: 34dhwatra@gmail.com
Czuwaj
dh drużynowa Zuzanna Wolna |
|