Autor Wiadomość
tyna
PostWysłany: Pon 16:34, 26 Mar 2012    Temat postu:

https://picasaweb.google.com/104922035681166578443/BiwakStarszoharcerskiWAPIENICA2012?authuser=0&authkey=Gv1sRgCN2Cgqvb3NCpWA&feat=directlink zdjecia Smile
tyna
PostWysłany: Czw 14:43, 22 Mar 2012    Temat postu:

I BUTY NA ZMIANĘ DO CHODZENIA PO DOMU ZUCHA! JAK NIE BĘDZIECIE MIEĆ CHODZICIE W SKARPETKACH!
zu...
PostWysłany: Wto 18:10, 20 Mar 2012    Temat postu:

zbiórka w piątek o 15:20 na PKP
wszyscy zabierają legitymacje
, jeśli ktoś zapomni płaci sobie sam za cały bilet, wiec macie ich nie zapomnieć

śpimy w domu zucha wiec żeby nie było wątpliwości: śpimy na łóżkach (nie wiem na którym piętrze) i łazienki są na każdym piętrze
organizatorzy zapewniają: "2daniowy obiad, herbata do pozostałych posiłków" - czyli bierzemy jedzonko na kolacje i śniadania

Zabieracie pełne umundurowanie (dziewczyny rajstopy szare, brązowa, czarne lub naturalne), coś do pisania (kredki, ołówki, gumki, nożyczki, markery/flamastry, linijki) jakiś notes może się przydać, śpiewniki, ubranie na ewentualna grę terenową, śpiwór, prześcieradło, czołówkę/latarkę, buty za kostką do chodzenia po górach, coś od deszczu na wszelki wypadek, kompas kto ma, i całą resztę rzeczy biwakowych (ubrania odpowiednie do pogody, przybory toaletowe, ręczni, słodycze)
dobry humor i gitarę kto gra
zu...
PostWysłany: Sob 17:58, 10 Mar 2012    Temat postu:

Ok tak więc dla wszystkich, których nie było lub nie zapamiętali
na dzisiejszej zb ustaliliśmy, że chcemy jechać na ten biwak ( zgłosiło się jakieś 7osób) koszt od osoby będzie 50zł, a resztę pokryjemy z pieniędzy DH.
*licealiści, którzy nie ukończyli jeszcze 16lat też mogą jechaćVery Happy

Wzór zgody:
Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka............................. w biwaku drużyn starszoharcerskich, który odbędzie się w Wapienicy w dniach 23-25 marca 2012.

.........................
data i podpis

Zgody i pieniądze będą zbierane w następujących dniach:
-poniedziałek 12.03 w szkole sióstr urszulanek na przerwach przez dh Bartka, oraz o 15:00 w nowej komendzie hufca (1 piętro biblioteki miejskiej na ul. Szafranka 7) przezemnie
-wtorek 15:15 będą w bardzo charakterystycznym miejscu jakim jest macdonald na rynku czekać na Dominikę i Michała oraz ewentualną resztę chętnych osóbSmile
Jeśli komuś nie pasuje żaden z tych 2 dni to dzwońcie to się jakoś inaczej umówimy: 665484152

Podaję do wiadomości, że wszystkie osoby chcące jechać na biwak muszą uregulować składki na najbliższej zb w sobote do miesiąca marca

Czuwaj i udanego weekendu:)
dh drużynowa
zu...
PostWysłany: Czw 21:19, 08 Mar 2012    Temat postu: Biwak drużyn starszoharcerskich

Biwak drużyn starszoharcerskich
organizowany jest przez Chorągiew Śląską na naszym ośrodku i jest kierowany do harcerzy starszych - gimnazjum. Będą w nim brały udział drużyny z całej naszej chorągwi, ale niestety nie jest tani:(
Moje pytanie do osób z tego pionu wiekowego - a jest was sporo XD - czy chcieli byście wziąć w nim udział? Jak tak to porozmawiajcie z rodzicami tak co w sobotę na zb dacie mi odpowiedź, bo termin zgłoszeń niebawem upływa Smile
Na chwilę dzisiejszą mogę powiedzieć, że jechali byśmy tam pociągiem i koszty przejazdu pokryli z pieniążków DH. W zależności od tego ile osób było by chętnych i czy w ogóle was to interesuje zobaczymy ile uda się nam jeszcze pokryć z pieniędzy DH aby koszty trochę zmalały.


Kopia informacji od organizatorów:

Wszystkich harcerzy starszych zapraszamy na biwak drużyn starszoharcerskich, który odbędzie się w Wapienicy 23-25 marca.

Miejsce: Baza hufca ZHP Rybnik w Wapienicy.

Termin: 23-25 marca (rozpoczęcie około godziny 20:00, zakończenie około godziny 13:00).

Koszt imprezy: 70 złoty od osoby.

Organizator zapewnia: Dwudaniowy obiad, herbata do pozostałych posiłków, 2 noclegi, ubezpieczenie, regulaminowy znaczek projektu, materiały programowe oraz na grodę dla najlepszej reprezentacji.
Zadanie przedrajdowe: Referat zaprasza do przygotowania materiału jpromującego harcerstwo na terenie działania danego patrolu/drużyny z wykorzystaniem dowolnych technik i tematów oraz form. Można wykorzystać historię, aktualne wydarzenia, znane postaci, autorytety (oczywiście w oparciu o zasady tworzenia projektu starszoharcerskiego).

Zgłoszenia i wpłaty: Na zgłoszenia czekamy do 16 marca.

Z uwagi na planowaną tematykę zajęć uprzejmie prosimy o zaopatrzenie się w kredki, ołówki, gumki, nożyczki, markery/flamastry, linijki oraz koampasy.



PS
przypominam o składkach od stycznia 48złz na roki , co daje 4zł miesięcznie. Bez tego komenda hufca nigdzie nam nie pozwoli jechać, bo w tym zawiera się nasze ubezpieczenie podstawowe harcerskie ubezpieczenie na wyjazdach i zbiórkach Smile

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group