Autor Wiadomość
Aniek
PostWysłany: Śro 20:56, 18 Maj 2011    Temat postu:

Wyżej przesłałam cały regulamin. Osoby chętne do soboty przynoszą mi 35 zł. Będzie fajna zabawa, i nagrody tez są super Smile więc się zgłaszajcie
Aniek
PostWysłany: Śro 20:55, 18 Maj 2011    Temat postu:

I. Założenia organizacyjne:

1. Organizator
Komenda Hufca ZHP Czerwionka-Leszczyny
Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny
Komenda Hufca Ziemi Rybnickiej
2. Termin i miejsce Turnieju
Turniej odbędzie się bez względu na pogodę w dniach 17 - 19.06.2011r. na terenia Harcerskiego Ośrodka Hufca Ziemi Rybnickiej w Bielsku-Biała Wapienicy. Rozpoczęcie turnieju w dniu 17.06.2011 o godz. 18.00, zakończenie 19.06.2011 r około godz. 14.00

3. Cele Turnieju:
• wyłonienie najlepszych zastępów, promowanie systemu zastępowego, integracja środowisk harcerskich i budowanie więzi pomiędzy drużynami.
• Wyłonienie najlepszego zastępowego

II. Założenia regulaminowe:

1. Uczestnictwo i zgłoszenia
W Turnieju biorą udział 5-6 osobowe zastępy harcerskie, zastępy starszoharcerskie reprezentujące harcerskie jednostki organizacyjne działające na terenie Chorągwi Śląskiej. Zgłoszenia przyjmowane będą według załączonej „Karty Zgłoszenia Zastępu”, wraz z zadaniem kwalifikacyjnym.


Zgłoszenia prosimy kierować na adres:

Komenda Hufca ZHP
Czerwionka-Leszczyny
ul. 3-go Maja 15
44-230 Czerwionka-Leszczyny

lub pocztą elektroniczną e-mail:
mh.turniej.zastepow@gemail.com

UWAGA! Zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną będą uznane za potwierdzone w momencie wpływu na konto hufca wpisowego za uczestników. Karty zgłoszenia powinny posiadać akceptację macierzystego Komendanta Hufca i powinny być dostarczone do organizatora najpóźniej w dniu przyjazdu.
Jest możliwość dopuszczenia zastępów mieszanych harcersko-st.harcerskich,


2. Zadanie kwalifikacyjne.
Zadanie kwalifikacyjne polega na przygotowaniu w formie pisemnej, plakatu, prezentacji multimedialnej, rozwinięcia zdania: „Jesteśmy dumni z naszego bohatera, ponieważ...”. Prezentacja może dotyczyć: bohatera drużyny, szczepu, hufca , oraz
konkurs plastyczny „Ognisko Harcerskie w drużynie - zwyczaje, tradycje i obrzędy”



3. Ubiór i ekwipunek
Uczestnicy powinni posiadać ekwipunek osobisty i zastępu, umożliwiający wędrówkę w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych oraz nocowanie w warunkach turystycznych. Ponadto zastęp musi posiadać kompletną apteczkę, busolę, latarkę. Uczestnicy muszą posiadać kompletny mundur harcerski oraz zmienne obuwie ( w wypadku niepogody turniej odbywać się będzie w budynku „Domu Zucha” )

4. Wyżywienie i zakwaterowanie

3.1. Wyżywienie:
Organizator zapewnia jeden ciepły posiłek w sobotę (obiad) , kiełbasę do ogniska oraz wrzątek i herbatę przez cały okres trwania turnieju.

4.2. Zakwaterowanie
4.3. Uczestnicy Turnieju przywożą ze sobą sprzęt turystyczny ( namioty, śpiwory, materace lub karimaty)

5. Wpisowe
• Wpisowe dla zastępów harcerskich, starszochrcerskich, wynosi 15zł/os.
• W razie skorzystania z przejazdu autokarem na trasie Czerwionka-Leszczyny-Wapiennica-Czerwionka-Leszczyny należy dopłacić 20,00 zł od osoby
( ilość miejsc ograniczona liczy się kolejność zgłoszeń)

Termin zgłoszeń upływa w dniu 31.05.2011r.
Wpisowe należy wpłacić na konto:

PKO BP oddział Rybnik
58 1020 2472 0000 6802 0018 5298
z dopiskiem „Turniej Zastępów”.

Po dokonaniu zgłoszenia, wpłacie wpisowego, oraz przekazaniu wykonanego zadania kwalifikacyjnego, zgłaszająca jednostka harcerska otrzymuje potwierdzenie przyjęcia na Turniej .
Brak potwierdzenia zgłoszenia przez Komendanta Hufca powoduje dyskwalifikację zastępu.
Nie zgłoszenie się na starcie uczestnika lub całego zastępu, powoduje utratę wpisowego.

1. Uprawnienia uczestników
W ramach wpisowego każdy uczestnik otrzymuje prawo do:
• Posiadania własnego poczucia humoru
• Radosnego uśmiechu we wszystkich okolicznościach
• Okolicznościowego dyplomu
• Noclegu w warunkach turystycznych
• Plakietki turnieju
• Gorącego posiłku w sobotę i kiełbasy do ogniska
• Wrzątku do każdego posiłku oraz herbaty

Zastępy otrzymują:
1. okolicznościowy dyplom
2. plakietkę turnieju
3. dla zwycięzców cenne nagrody rzeczowe

2. Odpowiedzialność i ubezpieczenie.
Zastępy ubezpieczają się we własnym zakresie. Do karty zgłoszenia zobowiązane są do dołączenia kserokopii polisy. Niepełnoletni uczestnicy muszą posiadać zgody rodziców.
Drużyna musi zapewnić 1 pełnoletniego opiekuna na każdych 6 zgłoszonych uczestników( dopuszcza się by osobą 6 w zastępie była osoba pełnoletnia). Za ewentualne szkody wyrządzone w czasie turnieju odpowiedzialność ponoszą sprawcy tychże uczynków.
3. Dyskwalifikacja
Dyskwalifikacja uczestnika lub zastępu może nastąpić w wypadku nieprzestrzegania: Prawa Harcerskiego, przepisów ochrony przyrody i bezpieczeństwa przeciwpożarowego, regulaminów obowiązujących w ZHP oraz Ośrodka Harcerskiego w Wapienicy. Dyskwalifikacja jest równorzędna z wykluczeniem z Turnieju i utrata praw do wszelkich świadczeń.



4. Współzawodnictwo zastępów
4.1. Celem głównym Turnieju jest współzawodnictwo zastępów. Zastępy będą oceniane przez Komendę Turnieju.
Oceniane będzie:
a. realizacja zadań
b. zdyscyplinowanie zastępu
c. regulaminowe umundurowanie i ekwipunek zastępu
d. wykonanie zadań turniejowych


4.2. Szczegółową punktację na trasach ustalają szefowie tras.
4.3. Konkurencje
W ramach Turnieju odbędą się następujące konkurencje
- strzelanie do tarczy
- samaratynka
- terenoznawstwo
- gry sprawnościowe
- gry zręcznościowe
- pionierka
- turystyka i krajoznawstwo
- sygnalizacja
- historia ZHP
- szyfrologia
- funkcje w ZHP
- gra nocna
- przejście po linie
5. Uwagi końcowe
Używane w niniejszym Regulaminie pojęcie „zastęp” należy rozumieć jako zastęp harcerski, lub starszoharcerski.
Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatorów.
Kasia:)
PostWysłany: Nie 14:20, 15 Maj 2011    Temat postu: Turniej zastępów

W dniach 17-19 czerwca w Wapienicy odbędzie się coroczny Turniej zastępów. Koszt 15 zł+20 zł transport. Zastępy 5-6 osób + opiekun. Wędrownicy nie biorą udziału w turnieju. Zgłoszenia do konca maja, dlatego prosze zglaszac sie do dh. Ani jak najpredzej:)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group