Autor Wiadomość
Aniek
PostWysłany: Śro 22:15, 21 Lip 2010    Temat postu: Informacje dotyczące zlotu!

Druhno, Druhu!

Już za niedługo będziesz pakował swój plecak na kolejną harcerską wędrówkę. Nie zapomnij zabrać ze sobą:
- pełnego umundurowania ( bluzy,spódnicy/spodni-czarnych bądź krótkich spodenek z munduru, pasa harcerskiego, getrów, wykładanek, rogatywki z lilijką ( beretu), chusty drużyny)
- wystarczającej ilości bielizny i ubrań na zmianę ( w tym okrycie przeciwdeszczowe, okrycie przeciwsłoneczne na głowę, strój sportowy, kąpielówki, coś ciepłego do spania np. dres, ciepły sweter, kurtkę, )
- odpowiedniego obuwia( w tym wygodne buty za kostkę, najlepiej takie, które nie przemakają , obuwie sportowe)
- białego prześcieradła, śpiwora
- przyborów do mycia, ręczników
-menażki ( bądź innego naczynia na obiad: zupe i drugie danie), kubka, sztućców
-latarki z kompletem baterii
- przyborów do pisania, malowania (farby, mazaki, kredki), śpiewników, poradników (jeśli masz)
- WAŻNEJ LEGITYMACJI SZKOLNEJ
- Karty próby na stopień, który masz otwarty
- nici i igły
- instrumenty muzyczne ( jeśli masz )
- dobrego humoru

PROSIMY NIE ZABIERAĆ DROGOCENNYCH PRZEDMIOTÓW

PRZYPOMINAMY:
- czas trwania biwaku i zlotu: 13.08-24.08.2010
- miejsce: 13-16.08 – Wapienica, 16- 24.08 – Błonia Krakowskie
- Zbiórka w dniu wyjazdu ( 13.08. ) jest o godz. 09:55 na parkingu obok “DOMUSU”
- Powrót ( 24.0Cool w godzinach popołudniowych parking obok “DOMUSU” (w razie zmiany godz powrotu będziemy informować telefonicznie)
- Jeżeli ktoś nie uregulował należność w kwocie 500zł proszę wpłacać do rozpoczęcia zlotu na nr konta: PKO BP ODDZIAŁ RYBNIK 07 1020 2472 0000 6502 0018 5975
Na przelewie w rubryce wpłacający prosimy wpisać osobę, która będzie ubiegać się o fakturę natomiast w tytule wpisać imię nazwisko dziecka
- Kartę należy oddać jak najszybciej do hufca!
- telefony kontaktowe: hufiec 42 21 984, dh. pwd. Anna Popek 511 726 729 ,

CZUWAJ!
pwd. Anna Popek

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group