34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku
Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum 34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku Strona Główna
->
WIADOMOŚCI
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
GŁÓWNE INFORMACJE
----------------
WIADOMOŚCI
DOKUMENTY
PRÓBY I SPRAWNOŚCI
UMUNDUROWANIE
Zastępy
----------------
Bractwo Ognia
Iskierki
Fenix
NA WESOŁO
----------------
Zdjęcia(forum zamknięte)
Profile
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tyna
Wysłany: Wto 10:05, 18 Paź 2011
Temat postu:
zdjęcia z KEDYW-u :)https://picasaweb.google.com/103972263279214404759/Kedyw02?authuser=0&authkey=Gv1sRgCL2knIPN_f1o&feat=directlink
Aniek
Wysłany: Pią 16:38, 14 Paź 2011
Temat postu:
no to powodzenia Watrzaki
tyna
Wysłany: Śro 17:09, 12 Paź 2011
Temat postu:
weźcie jeszcze ciepłe ubrania, ciepłe ubrania i ciepłe ubrania :)
zu...
Wysłany: Wto 22:50, 11 Paź 2011
Temat postu: KEDYW
Podaje skład patroli na rajd:
Patrol I
- Bartosz Magiera
- Michał Sadowski
- Michał Rojek
- Łukasz Mazurek
- Filip Szmytkowski
- Wojciech Buczko
Patrol II:
- Paulina Krajczok
- Monika Goławska
- Olga Sawicka
- Anna Musioł
Patrol III:
- Iga Wieczorek
- Klara Krajczok
- Paulina Pękalska
- Zuzanna Krajcarz
Każdy patrol jako zadanie przed rajdowe ( trzeba je zrobić i oddać po przybyciu na miejsce rajdu) musi wykonać prezentacje multimedialne dotyczące Powstań Śląskich ( czas prezentacji max. 5 min.)
Dogadajcie się (najlepiej tu na forum, bo pewnie nie macie namiarów na cały swój patrol) jak to robicie, czy spotykacie się kiedyś i tworzycie ją wspólnie, czy np. jakieś 2 osoby się tego podejmą. To jest wasze sprawa, ale tak, żeby każdy patrol miał prezentacje. Wiec najlepiej by było jak byście mi napisali na forum jak będzie już gotowa, żebym się potem nie okazało, iż któremuś patrolowi jej brakuje (jest ona punktowana
Organizatorzy zapewniają ciepły posiłek na mecie, zaplecze sanitarne , pamiątkową plakietkę, dostęp do ciepłej wody (kuchnia polowa).
Uczestnicy rajdu muszą zabrać ze sobą:
- prowiant (odpowiednia ilość, tak, żeby wam starczyło od piątku do sobotniej obiadokolacji),
- pełne umundurowanie, dziewczyny zabieracie CIEPŁE RAJSTOPY! (z osób, które niedawno przyszły do DH, kto nie ma munduru harcerskiego to nic nie szkodzi, a kto ma jeszcze dobry mundurek zuchowy to go zabiela),
- menażkę (miskę na zupę),
- kubek,
- sztućce,
- latarkę.
- strój z okresu Powstań Śląskich w którym będziemy chodzili ubrani trasie rajdu (za stroje będą dodatkowe punkty),
- przybory toaletowe,
- śpiwór,
- karimatę,
- coś od deszczu (jakąś kurtkę),
- ciepłe ubrania, czapkę, rękawiczki, coś na szyję
- pakujemy się do plecaka.
Proszę o nie zabieranie wartościowych przedmiotów, ani żadnych mp3 i tym podobnych sprzętów - po pierwsze jest to rajd historyczny, a takich cudów nie mieli w pierwszej połowie XXw, a po drugie jesteśmy harcerzami i jedziemy tam obcować z naturą, tak wiec uważam, iż są one zbędne. Przeżyjecie te 3 dni bez nich
Zbiórka jest w dniu 14.10 o godzinie 16:05 przed GŁÓWNYM wejściem do SP34 będzie tam na was czekała dh Magda Musiolik tel. 503303573.
Powrót jest 16.10 w godzinach miedzy 15 a 16 pod SP34.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin