34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku
Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum 34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku Strona Główna
->
WIADOMOŚCI
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
GŁÓWNE INFORMACJE
----------------
WIADOMOŚCI
DOKUMENTY
PRÓBY I SPRAWNOŚCI
UMUNDUROWANIE
Zastępy
----------------
Bractwo Ognia
Iskierki
Fenix
NA WESOŁO
----------------
Zdjęcia(forum zamknięte)
Profile
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Aniek
Wysłany: Pią 23:24, 22 Maj 2009
Temat postu: Turniej siatkówki plażowej
I Turniej Piłki Siatkowej Plażowej
I Turniej Piłki Siatkowej Plażowej
o puchar Komendantki Hufca
1. Organizatorem turnieju jest Komenda Hufca Ziemi Rybnickiej i 30DH „ Szybkie Błyskawice”
2. Celem turnieju jest: integracja środowisk Hufca podczas sportowej rywalizacji
3. Termin i miejsce rozgrywek: 06.06.2009r w Stodołach na ul.Ks.E.Szramka
3a. Dojazd autobusem 43 z Pl. Wolności o godz. 8:29 do przystanku STODOŁY.
Powrót do Rybnika o godz. 15:14, lub 16:49
4. Kategorie:
- Młodsza: harcerze i harcerki do 15 lat
- Starsza: harcerze i harcerki od 16 lat oraz instruktorzy i instruktorki, członkowie kręgów, koła przyjaciół i członkowie starszyzny mający przydział do danej jednostki jaką reprezentują.
5. Każdy uczestnik turnieju może grac tylko w 1 zespole. Nie ma możliwości aby 1 osoba brała udział np. w 2 kategoriach
- W kategorii Młodszej dopuszcza się do udziału w turnieju opiekuna,
- każda jednostka może wystawić tylko 1 ZESPÓŁ w danej kategorii ( 6 osób w zespole),
- każdy zespół: musi mieć pełnoletniego opiekuna,
- każdy zespół powinien posiadać 1 apteczkę 1-ej pomocy,
- niepełnoletni uczestnik turnieju musi posiadać zgodę Rodziców lub pełnoprawnych opiekunów,
- warunkiem udziału w turnieju są opłacone składki członkowskie,
- każdy uczestnik turnieju powinien posiadać strój sportowy
6. Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 02.06.2009r w lokalu Komendy Hufca.
7. Wpisowe 1 zł od uczestnika- płatne w Komendzie Hufca przy zgłoszeniu.
8. Rozpoczęcie turnieju o godz. 9:15 a planowe zakończenie około godziny 14:30 (w zależności od ilości zgłoszeń)
9. Odwołanie Turnieju :
- Niekorzystna aura (deszczowo)
- Ze względu na małą ilość chętnych ekip
10. Organizator Zapewnia: Puchary dla Najlepszych, Dyplomy dla każdego zespołu oraz wodę pitną.
11. Za nie sportowe i nie harcerskie zachowanie organizator ma prawo zdyskwalifikować zespół.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
13. Osoba odpowiedzialna:
pwd. Sylwester Warduliński dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0600-467-274 dzwonić do 21:00.
Jesteście chętni? jak tak to zgłoszenie kierować do mnie, ja was zgłosze w hufcu
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin