|
34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tyna
Szeregowy/a
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć: Druhna
|
Wysłany: Sob 12:57, 17 Wrz 2011 Temat postu: ważne informacje |
|
|
1. W przyszłym tygodniu zbiórki nie ma. Lecz zapraszamy wszystkich na
tegoroczny start harcerski który odbędzie się właśnie 24 września na terenie kościółka akademickiego. Start rozpocznie się apelem o godzinie 16.30, następnie odbędzie się msza harcerska.
istnieje możliwość samodzielnego dojścia do kościółka akademickiego (tam zbiórka o 16.15) lub można iść spod szkoły (zbiórka o 15.45)
Liczymy na Waszą obecność!
Oczywiście w mundurach.
2. Festiwal piosneki harcerskiej, W tym roku jest on połączony z KEDYW-em.
Istnieje również możliwość wzięcia udziały w samym festiwalu (16.10.2011).
Festiwal w tym roku odbędzie się w Łukowie Śląskim. o godzinie 10.00 wystąpią gromady zuchowe a o 11.00 drużyny harcerskie kręgi.
Będzie najprawdopodobniej podstawiony autobus, ale zachęcamy do wzięcia udziału również w KEDYW-ie.
Na festiwalu będziemy prezentować 2 piosenki, jedną harcerską, drugą patriotyczną. Niebawem na forum pojawią się obydwie (tekst+link) zapoznajcie się z nimi i zacznijcie się uczyć tekstu.
Na festiwalu obowiązują stroje z czasów powstań śląskich.
Udział w festiwalu jest bezpłatny. Chętni proszeni są o przyniesienie zgód rodziców:
Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka ......................
w Festiwalu Piosenki Harcerskiej "Przystanek Gaszowice III" organizowanego w Ośrodku Kultury i Sportu w Łukowie Śląskim w dniu 16.10.2011
data, miejscowość i podpis rodzica/opiekuna
zgody należy przynieść najpóźniej na zbiórkę 1.10.2011
3. Rajd Szlakiem Bohaterskich Harcerzy Rybnika.
W tym roku termin rajdu to 14/15 październik a 16 jest festiwal piosenki.
Teamtyka rajdu to powstania śląskie, obowiązuje strój z tych czasów.
Zadanie przedrajdowe zostanie zadane na starcie harcerskim.
Koszt rajdu to 10zł + 15zł koszt koszulki (dla chętnych)
zastęp może liczyć czyli 4-6 osób + pełnoletni opiekun.
więcej informacji wkrótce :))
kontakt do nowej drużynowej :D dh. Zuzanna Wolna 665-484-152
kontakt do mnie(gdyby tak drużynowa nie odbirała, a było by to pilne) 512-117-181
to chyba tyle, piszcie kto gdzie chce iść :) kto chce iść spod szkoły na start harcerski to niech tu napisze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tyna dnia Sob 13:19, 17 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tyna
Szeregowy/a
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć: Druhna
|
Wysłany: Pon 15:29, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
WPŁATY I Z GORY NA KEDYW TRZEBA PRZYNIEŚĆ NAJPÓŹNIEJ NA ZBIÓRKĘ 1.10.2011
wzór zgory na KEDYW:
Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka ........ w rajdzie harcerskim KEDYW organizowanym przez Hufiec Ziemi Rybnickiej w dniach 14-15.10.2011 Łukowie Śląskim.
miejscowość, data i podpis rodzica/opiekuna
kilka informacji o KEDYWie:
-start z Stanicy Wodnej 6HDŻ
-musicie zabrać ze sobą prowiant na kolację w piątek, śniadanie sobotnie i niedzielne, sprzęt biwakowy, menażkę, kubek, sztućce i apteczkę
-organizator zapewnia: prowiant na trasę rajdu, ciepły posiłek na mecie, zaplecze sanitarne, pamiątkową plakietkę.
-istnieje możliwość zakupienia koszulki w cenie 15zł
-każdy patrol musi wykonać prezentację multimedialną na temat Powstań Śląskich (czas prezentacji max. 5min) prezentacje należy zabrać ze sobą w dniu startu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|