Forum 34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej siatkówki plażowej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku Strona Główna -> WIADOMOŚCI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aniek
Szeregowy/a



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik:)

PostWysłany: Pią 23:24, 22 Maj 2009    Temat postu: Turniej siatkówki plażowej

I Turniej Piłki Siatkowej Plażowej

I Turniej Piłki Siatkowej Plażowej
o puchar Komendantki Hufca


1. Organizatorem turnieju jest Komenda Hufca Ziemi Rybnickiej i 30DH „ Szybkie Błyskawice”
2. Celem turnieju jest: integracja środowisk Hufca podczas sportowej rywalizacji
3. Termin i miejsce rozgrywek: 06.06.2009r w Stodołach na ul.Ks.E.Szramka
3a. Dojazd autobusem 43 z Pl. Wolności o godz. 8:29 do przystanku STODOŁY.
Powrót do Rybnika o godz. 15:14, lub 16:49
4. Kategorie:
- Młodsza: harcerze i harcerki do 15 lat
- Starsza: harcerze i harcerki od 16 lat oraz instruktorzy i instruktorki, członkowie kręgów, koła przyjaciół i członkowie starszyzny mający przydział do danej jednostki jaką reprezentują.
5. Każdy uczestnik turnieju może grac tylko w 1 zespole. Nie ma możliwości aby 1 osoba brała udział np. w 2 kategoriach
- W kategorii Młodszej dopuszcza się do udziału w turnieju opiekuna,
- każda jednostka może wystawić tylko 1 ZESPÓŁ w danej kategorii ( 6 osób w zespole),
- każdy zespół: musi mieć pełnoletniego opiekuna,
- każdy zespół powinien posiadać 1 apteczkę 1-ej pomocy,
- niepełnoletni uczestnik turnieju musi posiadać zgodę Rodziców lub pełnoprawnych opiekunów,
- warunkiem udziału w turnieju są opłacone składki członkowskie,
- każdy uczestnik turnieju powinien posiadać strój sportowy
6. Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 02.06.2009r w lokalu Komendy Hufca.
7. Wpisowe 1 zł od uczestnika- płatne w Komendzie Hufca przy zgłoszeniu.
8. Rozpoczęcie turnieju o godz. 9:15 a planowe zakończenie około godziny 14:30 (w zależności od ilości zgłoszeń)
9. Odwołanie Turnieju :
- Niekorzystna aura (deszczowo)
- Ze względu na małą ilość chętnych ekip
10. Organizator Zapewnia: Puchary dla Najlepszych, Dyplomy dla każdego zespołu oraz wodę pitną.
11. Za nie sportowe i nie harcerskie zachowanie organizator ma prawo zdyskwalifikować zespół.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
13. Osoba odpowiedzialna:
pwd. Sylwester Warduliński dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0600-467-274 dzwonić do 21:00.



Jesteście chętni? jak tak to zgłoszenie kierować do mnie, ja was zgłosze w hufcu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aniek dnia Pią 23:28, 22 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 34 DH WATRA Im. Braci Buchalików w Rybniku Strona Główna -> WIADOMOŚCI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin